مجله وینسنت

VINCENT | Victory Is Yours

به این دلایل از جاروی شارژی استفاده می‌کنم

مزیت جارو شارژی

اگر بعضی قسمت‌های خانه مانند راه پله یا ماشین خود را می‌خواهید تمیز کنید و محدودیت دسترسی به پریز برق دارید، یک جاروی شارژی می‌تواند به شما کمک کند که آن‌جا را به‌خوبی جارو کنید. جاروهای شارژی دسته دار، از یک دسته بلند، مخزنی در وسط و مکنده تشکیل شده‌اند. دکمه‌هایی که برای کنترل جارو نیاز دارید، هم روی بدنه هستند. این جاروها، برای کسانی خوب هستند که به علت کمردرد یا زانو درد، نمی‌توانند خیلی خم شوند و می‌خواهند بدون خم شدن، زمین را جارو کنند. در این مقاله نگاه دقیقی به مزیت‌های جاروی شارژی می‌اندازیم.

فضاهای سخت را می‌توان راحت تمیز کرد

جاروبرقی وزن زیادی دارد و بردن آن به مکان‌های سخت دسترس دشوار و گاهی غیرممکن است. فرض کنید که در آشپزخانه و بالای کابینت‌ها گرد و غبار بوده و شما قصد تمیز کردن آن را دارید. این کار با جاروبرقی نشدنی است. اما جارو شارژی دستی به راحتی به نقاط این چنینی دسترسی خواهد داشت و در کمترین زمان تمیزی و نظافت منزل را رقم می‌زند. با وجود جاروشارژی دیگر نیازی به بردن خودروتان به کارواش نخواهد بود. به راحتی و در منزل با کمک جاروشارژی فضای درون خودرو را مانند روز اول تمیز کنید.

 در این فضاها از جاروی شارژری استفاده کنید:

جاروهای شارژی سبک‌تر از جارو برقی هستند، بنابراین:

  1. با آن‌ها به راحتی می‌شود داخل ماشین را تمیز کرد.
  2. کوچکترند و فضای کمتری اشغال می‌کنند.

فضای مناسب برای استفاده از جاروشارژی:

  • پارکت و سرامیک
  • روکش مبل و صندلی
  • داخل ماشین
  • فضایی که به برق دسترسی ندارد.

جاروی شارژری فضای کمی اشغال می‌‌کنند

مشکل کمبود جا در منازل امروزه بیشتر است. بسیاری از افراد همواره در پی آن هستند که محصولاتی با ابعاد کمتر خریداری کنند. جارو شارژی نسبت به جاروبرقی جای کمتری را اشغال می‌کند و ابعاد کوچک‌تری نسبت به آن دارد. اگر شما هم در منزل با مشکل کمبود جا مواجه هستید جارو شارژی مناسب خانه شما خواهد بود. این لوازم خانگی کاربردی در کمد، گوشه اتاق، زیر تخت و هرجایی که بخواهید قرار گرفته و فضا را برای سایر لوازم تنگ نمی‌کند. لوازم جانبی جارو شارژی نیز نسبت به جارو برقی کمتر بود و بر این مزیت می‌افزاید.

سبک وزن هستند

در بخش‌های قبلی از مزیت جابه‌جایی آسان جاروبرقی به دلیل وزن سبک صحبت کردیم. موتور و سیستم جاروشارژی نسبت به جاروبرقی کوچک‌تر است. همچنین جاروشارژی ابزاری مانند لوله خرطومی، مخزن قرارگیری کیسه زباله، ابزار جانبی و… ندارد. تمامی این موارد سبب شده تا این محصول نسبت به سایر کالاهای مشابه وزن کمتری داشته باشد. همه افراد اعم از نوجوانان و افراد مسن به راحتی امکان استفاده از جارو شارژی در منزل را خواهند داشت. اگر به دنبال این ویژگی خاص در انواع جارو هستید، جارو شارژی مناسب خانه شما خواهد بود.

کدام جاروی شارژری را استفاده کنیم؟

شما می‌توانید جاروبرقی ایستاده یا عصایی وینسنت را به راحتی برای نظافت سریع سطوح در تمامی نواحی خانه استفاده کنید. این محصول به دلیل وزن بسیار کمی که دارد برای استفاده‌ دم دست خیلی کاربردی است.

تا هر زمان که متوجه زباله یا کثیفی روی سطوح شدید بتوانید از آن استفاده کنید. از آنجایی که دسته‌ی این جاروی عصایی قابل جداشدن است، قابلیت استفاده برای سطوح مثل سطح کاننتر، مبلمان و میزه بالاتر از کف است.

با داشتن این دستگاه شما می‌توانید 3 عملکرد را در یک دستگاه به صورت همزمان در دسترس داشته باشید. طول سیم این دستگاه 6 متر در نظر گرفته شده تا دسترسی به نواحی مختلف منزل به آسانی میسر شود.

در همین زمینه ببینید: جاروی استیکی PowerSpeed

ظرفیت مخزن جمع آوری زباله با وجود جمع و جور بودن طراحی این محصول، 1.3 لیتر است؛ بنابراین از تخلیه مکرر مخزن شمارو بی نیاز می‌کند؛ هنگام کار با این دستگاه، جداسازی و یا اتصال قطعات مختلف بدون ایجاد زحمت برای کاربر انجام می‌شود. حتی امکان جداسازی و جاگذاری فیلتر هپا برای نظافت و یا شستشوی آن هم وجود دارد. تعبیه شدن فیلتر هپا در این جاروبرقی ایستاده، تا 99.995% از ذرات ریز و گرد و غبار را فیلتر می‌کند. نکته‌ی جالب توجه این است که با تنظیم میزان دسته جاروشارژی می‌توانید از آن برای نظافت پله‌ها هم استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *