مجله وینسنت

VINCENT | Victory Is Yours

راهنمای خرید یک جاروشارژی مناسب

خرید جارو استیکی

وقت آن رسیده که جاروبرقی‌های بزرگ و سنتی را برای کارهای دم دستی و روزمره کنار بگذارید و نظافت منزل یا دفتر کارتان را با داشتن یک جاروشارژی خوش دست متحول کنید. این روزها محبوبیت جاروبرقی‌های شارژی به دلیل راحتی در استفاده و تطبیق پذیری در شرایط مختلف به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

جاروهای شارژی سبک وزن هستند و به راحتی قابل حمل می‌باشند و به شما این امکان را می‌دهند تا مناطق مختلف خانه خود را بدون دردسر مزاحمت‌هایی که سیم ایجاد می‌کند یا پیدا کردن پریز برق تمیز کنید. هنگام نظافت با یک جارو شارژی، لازم نیست نگران باز شدن سیم‌ها یا پیدا کردن منبع برق در نزدیکی باشید. می توانید به سرعت جاروبرقی را در دست گرفته و هر زمان که نیاز بود شروع به تمیز کردن کنید و در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید.همین امر  باعث می شود تا این محصول برای تمیز کردن پله، اتومبیل‌ یا سایر مکان‌های صعب العبور ایده آل باشند.

معمولاً جاروهای شارژی دارای ملحقات و لوازم جانبی کارامد و متفاوتی هستند که امکان نظافت سطوح مختلف مانند فرش، کف چوبی سخت، اثاثه یا لوازم داخلی و حتی موهای حیوانات خانگی را می‌دهد. این تطبیق پذیری آنها را برای طیف وسیعی از کارهای نظافتی مناسب می کند.

با وجود گزینه‌‎های متعدد موجود در بازار، آشنایی با ویژگی‌های کلیدی که یک جارو شارژی را برای نیازهای شما مناسب می کند، ضروری است. در این اینجا به هفت ویژگی مهم که هر خریدار در هنگام خرید جارو شارژی باید به آن توجه کند، می پردازیم.

1. عمر باتری و زمان شارژ:

یکی از مهم ترین عواملی که باید در خرید یک محصول شارژی و به خصوص جاروبرقی مناسب به آن توجه ویژه داشت،  نوع باتری و  طول عمر ان است. به دنبال مدل‌هایی با عمر باتری طولانی‌تر باشیدوقتی باتری از کیفیت خوبی برخوردار باشد تنها با یک مرتبه شارژ میتوانید فضایی با مساحت بالا را بدون نگرانی تمام شدن شارژ نظافت کنید. علاوه بر این، زمان شارژ مورد نیاز برای رسیدن باتری به ظرفیت کامل را بررسی کنید. برای کمترین زمان از کار افتادگی، مدل هایی با زمان شارژ کوتاه تر را انتخاب کنید.

جاروژی وینسنت به عنوان یک نمونه مناسب در بازار یک باتری لیتیوم یونی 6 سلولی دارد که برای شارژ کامل شدن تنها به 4 ساعت نیاز داشته اما پس از شارژ کامل می‌توانید به مدت 50 دقیقه مداوم از آن جهت نظافت 160 متر مربع استفاده کنید.

2. قدرت مکش:

قدرت مکش تعیین می کند که یک جاروبرقی بی‌سیم چقدر می تواند خاک و زباله را از سطوح مختلف جمع کند. قدرت مکش بالاتر عملکرد تمیز کردن بهتری را تضمین می‌کند، به خصوص روی فرش و موکت. به دنبال مدل‌هایی با تنظیمات مکش قابل تنظیم باشید تا نیازهای مختلف نظافت را برآورده کند. یکی از بهترین حالت ها این است که جارو شارژی مناسب دارای یک تنظیم سرعت و قدرت مکش متوسط و یک حالت توربو برای مواقع مورد نیاز باشد.

جاروژی وینسنت به عنوان یک نمونه مناسب در بازار یک باتری لیتیوم یونی 6 سلولی دارد که برای شارژ کامل شدن تنها به 4 ساعت نیاز داشته اما پس از شارژ کامل می‌توانید به مدت 50 دقیقه مداوم از آن جهت نظافت 160 متر مربع استفاده کنید.

3. سیستم فیلتراسیون:

یک سیستم فیلتراسیون خوب برای جذب ذرات گرد و غبار و آلرژن ها، بهبود کیفیت هوای داخل ساختمان ضروری است. جاروهای شارژی مجهز به فیلترهای HEPA را انتخاب کنید، این جاروها در به دام انداختن ذرات میکروسکوپی بسیار موثر هستند. اگر جاروشارژی شما به سیستمی مضاف بر این مجهز باشد، شاهد عملکردی بسیار بهتر خواهید بود . برای مثال جاروبرقی‌های شارژی وینسنت علاوه بر فیلتر هپا، سیستم سایکلون چند مرحله ای نیز دارد.

در مقایسه با ساختار فیلترینگ معمولی، سیستم نوآورانه فیلتر سایکلون چند مرحله ای مقاومت هوای کم و جریان هوای بیشتری را به ارمغان می آورد. میزان راندمان جداسازی گرد و غبار از هوا بیش از 99٪ است. طراحی نوآورانه فیلتر هپا با انتشار بیرونی در این محصول، ناحیه فیلتراسیون را بزرگتر می کند و میتواندگرد و غبار و ذرات به کوچکی 0.3μm2 را فیلتر و از وقوع آلودگی ثانویه جلوگیری کند.

4. وزن و قدرت مانور:

جاروبرقی‌های شارژی برای مانور آسان و تجربه تمیز کردن بدون دردسر طراحی شده اند. مدل‌های سبک وزنی را انتخاب کنید که به راحتی قابل حمل هستند و می‌توانند بدون زحمت به فضاهای سخت دسترس دسترسی پیدا کنند. بهتر است جاروبرقی‌ای که انتخاب میکنید دارای پایرویی داشته باشد که به طرفیت قابلیت چرخش داشته باشد.  این امکان کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی زیر مبلمان یا گوشه‌ها را بدون اینکه به کمرتان فشار بیاورید تمیز کنید. جاروشارژی وینسنت با وزن 1.3 کیلوگرمی تا 20 درصد سبک‌تر از جاروبرقی‌های بدون سیم رایج در بازار است. این وزن کم، نظافت محیط را به مراتب بسیار راحت‌تر می‌کند.

5. ظرفیت گرد و غبار:

در انتخاب یک جاروشارژی مناسب ظرفیت مخزن گرد و غبار را حتما در نظر داشته باشید. میزان مخزن باید به قدری باشد که در هر جلسه نظافت نیاز به تخلیه مکرر آن نداشته باشید و همچنین انقدر هم بزرگ نباشد که وزن دستگاه زیاد شده و در نتیجه هنگام کار با آن ایجاد خستگی کند.

6. لوازم جانبی و همراه:

یک جاروشارژی زمانی تمامی نیازهای مربوط به نظافت شما را می‌تواند برطرف نماید که ملحقات کافی برای عملکرد کافی را داشته باشد. به جز پارویی اصلی بهتر است جاروشارژی دارای سری نظافت گوشه و گردگیر و یک سری برای نظافت مبلمان نیز داشته باشد. این لوازم جانبی مناسب برای سطوح مختلف مانند کفپوش چوبی یا فرش هستند و تطبیق پذیری محصول با نقاطی که میخواهید نظافت کنید را  افزایش می‌دهند و به شما این امکان را می دهند که مناطق مختلف را به طور موثر تمیز کنید.

7.  ضمانت‌نامه و پشتیبانی مشتری:

با وجود کالاهای متنوع در بازار یکی از مهمترین مواردی که می‌بایست به آن دقت داشته باشید و وجودش کاملاً الزامیست، پشتیبانی یک گارانتی معتبر از محصول است. حتماً اطمینان حاصل نمایید که در خرید یک جارو شارژی مناسب و با گارانتی، ضمانت نامه‌ی دستگاه  پوشش کافی در برابر بروز مشکلات احتمالی را ارائه ‌دهد.

هنگام خرید یک جارو شارژی، توجه به این هفت نکته مهم به شما کمک می‌کند تا بر اساس نیازها و ترجیحات خاص خود تصمیمی آگاهانه بگیرید و خریدی مثمر رثمر را تجربه کنید. به یاد داشته باشید که عمر باتری، قدرت مکش، سیستم فیلتراسیون، وزن و قابلیت مانور، ظرفیت گرد و غبار، لوازم جانبی ارائه شده، ضمانت نامه، و خدمات پشتیبانی مشتری ارائه شده توسط سازنده را حتما در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *