مجله وینسنت

VINCENT | Victory Is Yours

محصولات برند وینسنت ساخت کجاست؟

وینسنت ساخت کجاست

وینسنت یک برند تولید کننده لوازم برقی است که محصولات خانگی، شخصی و آشپزخانه برقی را در طیف وسیعی از محصولات به بازار عرضه کرده است. در حال حاضر با مراجعه به بازار لوازم برقی در سراسر کشور،  لوازمی مانند تلویزیون، سشوار، غذاساز، خردکن، گوشت‌کوب برقی، جاروبرقی، اتو و … را از این برند مشاهده خواهید کرد. در اینجا به بررسی اینکه این برند از کجا آمده و در کجا ساخته می‌شود می‌پردازیم.

وینسنت محصول کدام شرکت است؟

وینسنت یکی از 25 برند زاده‌ی شرکت شکوفامنش است که توانسته جایگاه خوبی در میان کاربران لوازم برقی کسب نمایند. محصولات این برند به گونه‌ای طراحی شده اند تا علاوه بر بخشیدن زیبایی چشم نواز به محیط شما، مطابق با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا باشد.

از جمله نکاتی که در طراحی محصولات وینسنت در نظر گرفته شده، این است که استفاده از این محصولات در کنار امکانات متنوعی که ارائه می‌دهند، اصلا کار سخت و پیچیده‌ای نیست و از زمانی که محصول خریداری م‌شود تا زمانی که اقدام به استفاه از آن میکنید و حتی اتمام کار و نگهداری، اصل سهولت در استفاده لحاظ شده است. چه محصول خریداری شما یک تلویزیون یا غذاساز 45 کاره باشد و چه یک محصول تک کاره و ساده مثل کتری برقی.

محصولات وینسنت ساخت چه کشوری هستند؟

حتما برای شما هم سوال شده است که محصولات برند وینسنت کجایی هستند؟ اینکه محصولات وینسنت ساخت کجا هستند بستگی به نوع آن محصول دارد. این محصولات ممکن است در ایران، ترکیه، انگلستان، ایتالیا، چین و … تولید شده باشند. برای مثال در ساخت کتری برقی وینسنت از نوعی کنترلر استفاده شده که بهترین نوع آن تنها توسط انگلستان تولید می‌شود.

بدین ترتیب وینسنت در ساخت محصولات خود از بهترین تأمین کنندگان و استانداردهای جهانی بهره برده است. این محصولات همچنان موفق به دریافت استانداردای جهانی  GS، CE، UL و … است. سازمان اتحادیه اروپا نیز دارای یک استاندارد ویژه برای لوازم برقی به نام IEC است که خوشبختانه محصولات وینسنت مورد قبول این استاندارد نیز قرار گرفته است.

چرا در بازار لوازم خانگی ایران، محصولات وینسنت را بخریم؟

به جز موارد ذکر شده در بالا، مهمترین نکته‌ای که محصولات وینسنت را در بازار لوازم خانگی ایران متمایز کرده است، خدمات پس از فروش آن می‌باشد. در بازارای که به دلیل ممنوعیت واردات کالای خارجی، بازار پر از محصولات بدون گارانتی است، وینسنت با ارائه خدمات پس از فروش معتبر و کارامد بازی را به نفع خود تمام کرده است. پشتیبان و ضمانت کننده محصولات برند وینسنت، شرکت شکوفا الکتریک است. شکوفا الکتریک سرویس با بیش از 18 سال سابقه درخشان در حوزه ارائه خدمات برای محصولات برندهای مطرح دنیا مانند فیلیپس و گرنیه، این بار برند وینسنت را نیز همراهی می‌کند. در صورت بروز هرگونه ایراد یا مشکل در محصول، شما می‌توانید به آسانی از طریق ارتباط با شکوفا الکتریک سرویس، نسبت به ثبت درخواست نصب و یا تعمیرات اقدام کنید.

مرکز تماس قدرتمند شکوفا الکتریک سرویس از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:00 الی 17:00، آماده پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان و مصرف کنندگان وینسنت است تا با کمک کارشناسان و متخصصین خبره، در سراسر ایران و همچنین استفاده از قطعات اصلی، به همراهان وینسنت خدمات‌رسانی نماید.

بهترین کالا از هر گروه محصول وینسنت کدام است؟

وینسنت با بررسی دقیق نیاز کاربران، گروه محصولات متنوعی را تولید کرده تا به خوبی مطابق با خواست آن‌ها باشد. در گروه تلویزیون‌ها، تلویزیون‌های 65 و 55 اینچ وینسنت از سری پریمیوم بیشترین امکانات را دارند.

اگر به دنبال آخرین مدل و پر قدرت ترین جاروبرقی از وینسنت هستید، جاروبرقی FC7625 وینسنت با 2500 وات پر قدرت ترین جارو برقی از این برند است. از بین مدل‌های بسیار متنوع اتوبخار، اتویی که بیشترین فشار بخار را ایجاد نماید، اتوبخار مخزن‌دار وینسنت مدل UltimateCare است که با مخزن 1.4 لیتر قادر است حجم بزرگی از لباس‌ها را با آن اتوکشی کرد. در تولید لوازم شخصی نیز این برند به خوبی عمل کرده است، برای مثل در گروه سشوار‌های تولیدی، سشوار 2600 وات وینسنت با بهره گیری از موتور AC و تکنولوژی تورمالین، به عنوان گزینه‌ای مناسب برای استفاده در سالن معرفی شده است.

در بحث لوازم برقی آشپزخانه این برند علاوه بر ارائه ست هایی مانند ست صبحانه که شامل توستر، کتری برقی، مخلوط کن و قهوه‌ساز، لوازم پر قدرت و کارامدی مانند گوشت کوب برقی چندکاره، غذاساز 45 کاره و … را نیز در سبد کالایی خود موجود دارد.

نتیجه گیری

در پایان، به عنوان یک تولید کننده با تجربه در صنعت لوازم خانگی، برند وینسنت طیف گسترده ای از محصولات را با ویژگی های مفید مختلف ارائه می‌دهد. وینسنت به خود می‌بالد که بالاترین استانداردهای صنعت را رعایت کرده و قطعات خود را از تامین کنندگان معتبر در سراسر جهان تامین می‌نماید. علاوه بر این، این برند با ارائه خدمات پس از فروش استثنایی که تجربه پشتیبانی و تامین قطعات را از چندین پیش در کارنامه خود دارد، رضایت مصرف کننده را در اولویت قرار داده است.

برند لوازم برقی وینسنت با تعهد خود به کیفیت و مراقبت از مشتری، تلاش می‌کند تا هر کاربر با استفاده از محصولاتش از تجربه ای شاد و رضایت بخش در کنار سهولت در استفاده لذت ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *